söndag 2 september 2012

Börja jobba

Imorgon börjar jag jobba igen efter att ha varit mammaledig i över 2,5 år. Det känns så himla konstigt. Men ändå ganska okej. Det som är mest jobbigt är att jag inte får vara tillsammans med mina små underbara prinsessor hela dagarna som jag har varit i nästan 1000 dagar... Det känns... Men nu när de verkar ha det så roligt på dagis så känns det bättre. Jag har ju knappt suttit vid en mac på evigheter, tror jag har lånat Tomas dator typ tre gånger. Hoppas jag kommer ihåg något kortkommande alls, hihi. Det som är så himla roligt är att jag kommer jobba ihop med Mirja nu. Och min fina Elin och Dani jobbar också i samma team, det gör det lättare att börja jobba. Förmodligen kommer jag in i det fortare än jag tror. Men kommer sakna att mysa med Linnéa och Alicia hela dagarna, kommer längta efter dem så mycket!

Inga kommentarer: