söndag 19 augusti 2012

Dags för dagis

Imorgon är det dags. Inskolning på dagis. Jag vill inte! Jag vill inte! Jag vill ha mina små prinsessor hos mig varje minut, varje sekund. Vill kunna krama er och pussa er så mycket och ofta jag vill. Hela tiden. Jag vill vara den som leker, skrattar och busar med er, och tröstar er när ni blir ledsna. Jag vill inte att någon annan ska ta hand om er på dagarna. Hur ska jag kunna vara ifrån er så länge, kommer sakna ihjäl mig. Tänk att jag och min underbara Linnéa varit tillsammans nästan dygnet runt i 2,5 år. Och Alicia, min lilla docka. Du är så liten men ändå stor. Det är tungt att lämna er på dagis... Jag vet att det kommer gå bra och att ni säkert får hur roligt som helst, och kanske inte ens vill gå hem när jag kommer för att hämta er. Men det känns i hjärtat. Vill ju alltid ha er hos mig mina älskade små hjärtan.
 

Inga kommentarer: