torsdag 10 november 2011

Tripp trapp och pärlhalsband

I förrgår kom mamma och Tomas hit på middag. Mamma hade köpt en present till Linnéa, en Tripp Trapp! En vit så klart. Det måste vara för att hon har lärt sig att säga mormor och säger det mest hela tiden. Haha. Hon gillar verkligen sin nya stol. Än så länge har hon inte börjat klättra upp och ner själv, men det är ganska skönt faktiskt. Tack så himla mycket mamma! Nu har Alicia fått ärva IKEA-stolen som Linnéa hade innan. Hon vill ju absolut inte ligga nere i babygymmet eller sitta i babysittern när vi äter, hon ska ju vara med! Vi ska köpa en Tripp Trapp till henne också, men det är ingen brådska. Kanske kan bli en ettårspresent eller så.


Samma dag tog Linnéa tag i mitt pärlhalsband och råkade dra lite för hårt i det så det gick av. Jag blev inte alls glad för jag gillar det halsbandet väldigt mycket. Men när min söta Christoffer kom hem från jobbet hade han med sig en present till mig, ett nytt halsband med sötvattenspärlor. Tydligen så skulle det kosta väldigt mycket att få det lagat så det var lika bra att köpa ett nytt =) Åh, jag blev så glad! Tack älskling!

Inga kommentarer: