fredag 24 juni 2011

Jag 30 år

Den 5 juni fyllde jag 30 år. Jag hade knappt hunnit tänka på att jag fyllde år för vi hade ju lite mycket annat att fokusera på. Men vi var hemma, grillade och hade lite tårtkalas. Jag fick ett jättefint porslinsägg från Paradisverkstaden (de har så himla fina saker där), pengar som ska användas till bara mig (tror jag ska unna min fotvård och ansiktsbehandling) och finfina blommor. Av Christoffer fick jag trådlöst bredband (så jag kan blogga) och att vi ska åka på spa. Mm, längtar...!!


Två dagar innan fick jag en riktig överraskning. Mamma och Tomas skulle komma hit en stund, men helt plötsligt så dök Anders med familj upp också. De bor ju i Kalmar och jag hade ingen aning om att de skulle hit, men tanken var ju att de skulle överraska oss. Haha. Det var riktigt skoj, vi umgicks både fredagen och lördagen. På lördagen grillade vi och åt vi tårta. Jag fick ett jättefint fågelhus av dem, vitt så att det kommer matcha vårt hus =)

Inga kommentarer: