söndag 22 december 2013

Kvällspyssel

Jag har packat in lite julklappar och sytt en liten vimpel så här på kvällskvisten. Fick för mig att jag ville ha en röd vimpel i köket. Blev himla nöjd med den!

Det är så otroligt skönt att jag äntligen har fått tillbaka lite energi, ork och lust igen. Herregud, när hade jag det senast... Och klockan är över 23, och jag är fortfarande vaken. Minns inte när jag orkade vara uppe så länge senast. Christoffer jobbar kväll idag. Mamma var här förut och när hon åkte hem så var det läggdags för Linnéa och Alicia. Idag var nog första gången någonsin jag inte fick ångest i hela kroppen för att lägga dem själv. Det var så skönt att känna att det var helt okej, och det gick jättebra även om det tog en stund. Idag är nog också första gången jag kan gå och lägga mig utan att ha ont i magen och känna stress för att nån av tjejerna ska vakna och skrika innan Christoffer kommer hem, och inte vilja somna om och väcka sin syster. Herregud...efter drygt 2,5 år känns det okej. Jag förstår att jag blev sjukskriven. Men det går åt rätt håll nu, underbart!





Inga kommentarer: