söndag 14 april 2013

Två dagar i Stockholm

Just nu håller vi på med en väldigt stor produktion på jobbet. Det är stressigt och riktigt mycket att hålla i huvudet. Så i måndags och tisdags var jag och Mirja i Stockholm för att jobba ihop med gänget där. Det var två riktigt intensiva dagar, och vi fick gjort mycket. På måndagen jobbade vi till 18 och sen åkte vi ut till Djursholm, där blev vi bjudna på restaurang Monrads. Det var helt galet god mat, jag åt röding med fänkål, blåmusslor, pilgrimsmusslor, färskpotatis i en supergod sås. Och till det lite vitt vin. Till efterrätt blev det en Crème Brulée. Mums! Sen bar det av till hotellet, ett helt nybyggt hotell precis vid huvudkontoret. Det var så skönt att få sova en hel natt, det är jag ju inte så bortskämd med. Men jag saknade ju mina små där hemma! Mums med hotellfrukost också!









Inga kommentarer: