söndag 20 januari 2013

Sjukhusvistelse

I onsdags eftermiddag blev det en tur till akuten på Kungälvs sjukhus. Detta på grund av att jag svimmat en gång på jobbet och två dagar senare var riktigt nära på att göra det igen. Efter sex timmar på en bår på akuten och massa olika prover så beslutade läkaren att jag skulle stanna över natten för hjärtobservation. Jag var inte alls sugen på det, ville bara hem till mina små tjejer. Men samtidigt så ville jag ju få ett svar. Dagen efter fick jag träffa läkaren igen och alla tester såg bra ut. Det enda som bekymrade dem var mitt blodtryck. Det var lågt och verkar vara ganska svajigt. Jag fick åka hem men de kommer att göra en ordentlig utredning på mig nu eftersom det hänt ett antal gånger under ca tre års tid. Skönt att de tar det på allvar! Nu måste jag bara försöka ta det lite lugnt.



Inga kommentarer: