lördag 29 oktober 2011

Dags att uppdatera

Ojojoj....nu är det verkligen hög tid för lite uppdatering här på min blogg. Men det är faktiskt så att jag verkligen inte hinner. När jag väl får en liten stund för mig själv är jag oftast helt slut, det blir nästan alltid att jag bara sjunka ner i soffan framför tvn. Och somnar... Men idag känner jag mig lite piggare av någon anledning. Har varit uppe sen 06.30 som vanligt och fullt upp har det varit hela förmiddagen med mina små pluttar. Det har varit några blöjbyten, påklädning, frukost, lunch, amning några gånger, jag har vikt tvätt, hängt ny tvätt, fixat disken, plockan undan x antal leksaker, dammsugit lite, och säkert en hel del annat. Christoffer sover fortfarande... Herregud, tänk om jag skulle få sova så länge någon dag! Det har ju inte hänt på ca 1,5 år. Jaja, han går ju upp vid 05.00 och så har han ju jobbat 6 dagar i veckan i 5 veckor nu så det kan nog behövas lite sömn. Linnéa somnade 12.30 och efter några minuters promenad med vagnen ute i gruset så somnade Alicia också. Så jag har lite tid för mig själv nu. Oj, det händer ju typ aldrig. Vet knappt vad jag ska göra faktiskt...det finns för mycket jag aldrig hinner så jag vet inte var jag ska börja....

3 kommentarer:

Cicci sa...

Hej! Har följt din blogg ett tag nu då vi bygger ett likadant hus. Hade varit kul att se hur ni har inrett det (om det inte är för mycket begärt ;-P)

//Cicci

www.vabeln7.se

Liselott sa...

Hej! Ursäkta mig att jag inte har svarat dig. Ska försöka fota lite hur vi inrett. Skoj att ni också bygger ett sånt hus. Var bygger ni?

Liselott

Cicci sa...

Ingen fara! Ja nu längtar vi bara till att få flytta in! :-)

Vi bygger i södra Skåne, är lite försiktig med att ange exakt ort eftersom man är så rädd att någon ska hitta dit och sno alla vitvaror (när de väl kommer). Inte för att jag tror att de sitter och letar på internet, men är man nojig så är man! Haha!