lördag 30 juli 2011

Marstrand och Lökeberg

I onsdags åkte jag, Linnéa, Alicia, mamma och Tomas till Marstrand. Vi flanerade runt på ön och tittade förbi en gammal bekant till mamma. Hon var hemma och blev väldigt överraskad och hur glad som helst. Vi satt och fikade i deras mysiga trädgård, de bor en bit upp så det var himla fin utsikt över havet. Efter en lång pratstund gick vi vidare runt på ön och så köpte vi så klart glass. Det var en riktigt fin sommardag, hur varmt och skönt som helst!





I går eftermiddag åkte jag, Christoffer och våra små flickor till Lökeberg tillsammans med Isabel, Björn och Alma. Vi grillade, fikade, badade, lekte med barnen och hade det riktigt mysigt. Jag tog första doppet för i år och det var ju faktiskt väldigt skönt, jag som helst vill ha +25 grader i vattnet. Haha. Tyvärr hade glömde jag att ta kort, men det får bli nästa gång.

Inga kommentarer: