fredag 12 november 2010

Spakväll

Igår var jag på Sankt Jörgen spa. Jag fick det som present av Christoffer och passade på att utnyttja det nu. Det var riktigt skönt och avkopplande, det behövde jag verkligen. Jag var på två behandlingar, badade i poolen och allmänt slappade. Man borde unna sig sånt här oftare, det är ju så himla mysigt. Dessa två behandlingar var jag på:

Park Spa Naturkur, 110 min

En kur med naturkraft; vitaliserande och renande. Inleds med bodyscrub som efterföljs av utrensande inpackning, ansiktsrengöring och ansiktsmassage. Glid sedan ner i ett vitaliserande bad. Kuren avslutas med ryggmassage och välgörande kropps- och ansiktsprodukter.

Terapeutisk massage, 20 min
Djupgående behandling för trötta och stela muskler. I samråd med din terapeut anpassas behandlingen efter dina behov och problemområden.

Inga kommentarer: