onsdag 20 oktober 2010

Nu är lägenheten såld

Budgivningen höll på i två dagar och i tisdags eftermiddag var det äntligen klart efter lång väntan. Utgångspriset hade vi satt till 1.325.000:- och jag fick 1.450.000:- Alltså gick jag med 450.000:- i vinst eftersom jag köpte lägenheten för 1.000.000:- Det är inte så illa det, känns riktigt bra faktiskt. Fast jag hade ju väntat mig en hel del för jag visste ju att min lägenhet var väldigt fin, och detta området är ju så populärt. Det var ett par som köpte den och de var riktigt nöjda. Det känns skönt att ha de klart men samtidigt så känns det lite konstigt och tråkigt att lämna min fina lägenhet. Det är väl mest kanske för att jag har renoverat hela och gjort väldigt mycket helt själv. Men vi ska ju flytta till hus, det ska bli riktigt mysigt!

Inga kommentarer: