söndag 19 september 2010

Höstkläder

Nu har jag shoppat lite höstkläder till Linnéa. Så klart blev det rosa och självklart matchar allt. Som ni vet så har jag lite svårt för saker som inte passar ihop. Det blev en jacka, mössa och små söta mockastövlar. Köpte också en gullig Hello Kitty-pyjamas. Ska in till stan nån dag i nästa vecka och handla lite mer. Det är ju så himla kul att köpa babykläder, och speciellt roligt att vi fick en flicka för det finns ju så mycket gulligt att köpa. Allt är så fint och man behöver ju inte direkt tänka på nån passform, allt passar en sån liten gullis =) Och jag har lärt mig att vara ganska duktig nu faktiskt... Förr shoppade jag bara för att jag kunde. Nu försöker jag tänka lite på vad hon behöver och shoppar inte bara för att det är så sött. För då hade vi inte fått plats med något annat här hemma, hihi. Det är klart, det kanske säkert slinker med något halvonödigt i påsen. Vår prinsessa är värd allt det bästa, för hon är det bästa som finns! Vi älskar dig vår lilla vackra dotter!



Inga kommentarer: