onsdag 4 augusti 2010

Kitchen Aid

En dag fick jag ett sms av Christoffer där han skrev att han hade en överraskning till mig. Jag blev såklart supernyfiken (som han såklart visste). När vi kom hem stod det ett stort paket på bordet. Han hade fått ett infall och köpt en Kitchen Aid till mig!! (Tyckte tydligen att jag var värd en present bara sådär). Min söta underbara älskling, han är ju för go. Jag blev ju såklart jätteglad. Har länge velat ha en Kitchen Aid, de är ju sååå himla fina!! Det blev en cranberry (cerise). Han tyckte att den färgen var snyggast till mig. Och jag tror att den kommer passa riktigt bra i vårt kök i det nya huset, en liten färgklick helt enkelt. Jag fick också en extra vispskål i glas och en extra beaterblade. Tänk vad mycket gott jag ska baka nu. Mer än vanligt alltså =) Hihi!


Så här ser den ut.

Inga kommentarer: